View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|
Author |
Message |
nickjonson
|
Post subject: Je veux programmer un jeu simple Posted: Mon Jul 08, 2019 3:59 am |
|
 |
New User |
 |
|
Je voulais programmer un jeu simple comme Flapy Bird, mais lorsque je vérifiais le code, il signalait toujours une erreur, bien que j’ai revérifié le code mais que je n’ai pas trouvé l’erreur. Qui a de l'expérience dans ce domaine, peut me donner quelques conseils, où dois-je le vérifier.
|
|
Top |
|
 |
Tombmyst
|
Post subject: Re: Je veux programmer un jeu simple Posted: Mon Jul 08, 2019 1:42 pm |
|
 |
User |
 |
Joined: Thu Jul 04, 2013 2:34 am Posts: 11 Location: Québec
|
Envoie ton rapport d'erreur et le code erratique. Autrement, c'est impossible de t'aider.
Tu commences en prog?
_________________ Tombmyst
|
|
Top |
|
 |
NicTheQuick
|
Post subject: Re: Je veux programmer un jeu simple Posted: Mon Jul 08, 2019 1:44 pm |
|
Joined: Sun Jun 22, 2003 7:43 pm Posts: 690 Location: Germany, Saarbrücken
|
There is a french forum available for you: https://www.purebasic.fr/french/
_________________ The english grammar is freeware, you can use it freely - But it's not Open Source, i.e. you can not change it or publish it in altered way.
|
|
Top |
|
 |
microdevweb
|
Post subject: Re: Je veux programmer un jeu simple Posted: Mon Jul 08, 2019 1:52 pm |
|
Joined: Fri Jun 13, 2014 9:38 am Posts: 178 Location: Belgique
|
Sans code il nous est impossible de pouvoir t'aider
_________________ Use Pb 5.73 lst and Windows 10
my mother-language isn't english, in advance excuse my mistakes.
|
|
Top |
|
 |
Josh
|
Post subject: Re: Je veux programmer un jeu simple Posted: Mon Jul 08, 2019 3:54 pm |
|
|
NicTheQuick wrote: There is a french forum available for you: https://www.purebasic.fr/french/There is only one forum for this, generally known as 'Spam'.
_________________ sorry for my bad english
|
|
Top |
|
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|